Προτάσεις κυκλοφοριακών ρυθμίσεων με στόχο την ασφάλεια πεζών, οχημάτων και εξυπηρέτησης των κατοίκων

tn_102_91201. Στην διασταύρωση Αρτέμιδος και Αναστάσεως, είναι επί σειρά χρόνων τοποθετημένοι κάδοι απορριμμάτων στην γωνία επί της Αναστάσεως.

Εξερχόμενο όχημα από την οδό Αρτέμιδος, ελέγχοντας την δεξιά κίνηση - εάν κατέρχεται κάποιο αυτοκίνητο- δεν έχει επαρκή έλεγχο λόγω των τοποθετημένων κάδων απορριμμάτων και σταθμευμένων αυτοκινήτων.

Έχουν συμβεί σοβαρά ατυχήματα αλλά και θανατηφόρο.

 Η κάθοδος της Αναστάσεως είναι σε κατηφόρα και σημειώνονται μεγάλες ταχύτητες.

tn_102_9121Σε συνδυασμό με το δυσχερέστατο και μη επαρκή έλεγχο της κυκλοφορίας δημιουργούνται προσκρούσεις υπό ορθή γωνία.

Πριν αρκετά χρόνια - ύστερα από σφοδρή σύγκρουση 2 οχημάτων- εκσφενδονίστηκε το σώμα του επιβαίνοντος του οχήματος επί της οδού Αρτέμιδος, με αποτέλεσμα να προσκρούσει στην υπάρχουσα ημιτελή κατασκευή πολυκατοικίας και να χαθεί άμεσα μια ανθρώπινη ζωή.

Τα τελευταία χρόνια έχει τοποθετηθεί στρογγυλός καθρέπτης που σε ορισμένες περιπτώσεις δεν λύνει τα προβλήματα!

tn_102_9114Στην συγκεκριμένη φωτογραφία πολλαπλασιάζεται ο δυσχερής έλεγχος για κατερχόμενο στην Αναστάσεως όχημα, δεδομένου ότι εκτός των κάδων, υπάρχουν και αυτοκίνητα...

Οι θλιβερές διαπιστώσεις επί σειρά πολλών ετών πρέπει να σταματήσουν!

Οι συγκεκριμένες προτάσεις για την κυκλοφοριακή διευθέτηση της επικίνδυνης αυτής διασταύρωσης είναι:

α) Να μεταφερθούν σε προηγούμενη ή επόμενη θέση οι 2 κάδοι απορριμμάτων.

β) Να δημιουργηθούν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις άνετης και ασφαλούς διέλευσης οχημάτων και πεζών, με απόλυτη εξασφάλιση της απαιτούμενης ορατότητας ελέγχου, με

- Σηματοδότηση: "Απαγορεύεται η στάθμευση"

- Συνεχή διαγράμμιση επί της ασφάλτου που δηλώνει ότι απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση.

- Τοποθέτηση κολονών που δεν επιτρέπουν την στάθμευση και

- Επιλογή της βέλτιστης θέσης τοποθέτησης του καθρέπτη.

2. Στη διασταύρωση από Κύπρου προς Ελ. Βενιζέλου, ο έλεγχος προς τα δεξιά προκειμένου να διαπιστωθεί εάν κατέρχεται όχημα είναι πλημμελής.

Είναι μειωμένος ο έλεγχος λόγω της ύπαρξης κλαδιών που "κρύβουν" ορισμένα σημεία ορατότητας. Πρόκειται για τα φυτά και τα δένδρα που έχουν αναπτυχθεί επί της νησίδας της οδού Κύπρου.

 tn_102_9148   tn_102_9141

Έχουν σημειωθεί τροχαία ατυχήματα στη διασταύρωση αυτή και οφείλουμε να εξασφαλίσουμε άμεσα την άνετη ορατότητα.

Συγκεκριμένη πρόταση για την άνετη και ασφαλή χρήση της διασταύρωση είναι:

Η κοπή (κλάδεμα) των κλαδιών των φυτών και δένδρων, προκειμένου η ορατότητα που απαιτείται για τον ενδεδειγμένο έλεγχο να γίνει πράξη.

Τα δένδρα, το γκαζόν και τα φυτά, ομορφαίνουν το περιβάλλον και είμαστε υπέρ της ύπαρξής τους.

Μπορούν όμως να "συνυπάρξουν" με τις ενέργειες εξασφάλισης ανθρώπινων ζωών και της ακεραιότητας αυτών.

3. Σε όλες τις καθέτους προς την οδό Κύπρου διασταυρώσεις είναι επιβεβλημένη η "τακτοποίηση" των διασταυρώσεων με την απαγόρευση στάθμευσης για ορισμένα μέτρα από τις γωνίες.

tn_102_9160   tn_102_9162

Εκτός των άλλων προβλημάτων που δημιουργούν κατά τη διάρκεια στροφών ορθής γωνίας, δεν επιτρέπουν την άνετη και ασφαλή διέλευση των πεζών επί των πεζοδρομίων. Παρατηρούμε πολλές φορές ότι οι πεζοί δεν μπορούν να περάσουν από το ένα πεζοδρόμιο στο άλλο...

Απαιτείται η τοποθέτηση σημάνσεων, διαγράμμισης στο οδόστρωμα και τοποθέτηση κολονών μικρού μεγέθους που δεν θα επιτρέπουν την στάθμευση πριν και μετά την διασταύρωση.

tn_102_91274. Απέναντι από το Δημαρχείο Παπάγου, στη συμβολή των οδών 25ης Μαρτίου - Αναστάσεως και Κοκκόλα, υπάρχει ένα κομμάτι γης ανεκτίμητης αξίας.

Μια επιφάνεια που είναι πολύτιμη για τα νέα ρυθμιστικά προγράμματα της κυκλοφορίας και στάθμευσης των οχημάτων.

Ένας κυριολεκτικά ανεκμετάλλευτος χώρος, που χαρακτηρίζεται από την μη καλαίσθητη όψη του, τα ισχνά στοιχεία πρασίνου, τους διαφορετικούς φωτιστικούς ιστούς που δημιουργούν την εικόνα εγκατάλειψης.

Πρόκειται για μια ολόκληρη πλατεία χωρίς ανθρώπινο πρόσωπο φροντίδας.

Υπάρχει αρκετός χώρος για δημιουργία ενός "αξιοπρεπούς" πεζοδρομίου με φύτευση πρασίνου, καλύτερο φωτισμό και αισθητική αλλά κυρίως προτείνουμε:

Την κατασκευή χώρων στάθμευσης οχημάτων με αισθητική και λειτουργικότητα.

Χώροι στάθμευσης που θα εξυπηρετήσουν ένα σημαντικό αριθμό αυτοκινήτων, σε μια τόσο νευραλγική περιοχή που αγανακτούμε για εξεύρεση μιας θέσης parking.

Θα εξυπηρετήσει τους κατοίκους, θα βοηθήσει τους επαγγελματίες, τους επισκέπτες αλλά και τους εργαζόμενους στο Δημοτικό κτίριο.

Είναι δυνατόν- με ένα άρτιο σχέδιο (μελέτη)- να επιτευχθεί η αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση της συγκεκριμένης πλατείας, μεγιστοποιώντας την προσπάθεια εξυπηρέτησης των πολιτών.

Η νέα Δημοτική Αρχή ας το εξετάσει και κατά την κρίση της ας πράξει!

Εμείς προτείνουμε ό,τι πιστεύουμε ότι είναι σε θετική κατεύθυνση υπέρ της Πόλης μας.

tn_102_91325. Η οδός Κύπρου (άνοδος και κάθοδος) έχει μετατραπεί σε ένα απέραντο χώρο στάθμευσης Ι.Χ αλλά και επαγγελματικών οχημάτων.

Πολλοί έλεγαν ότι όταν λειτουργήσουν οι σταθμοί μετρό Χολαργός και Νομισματοκοπείο, θα σταματήσει αυτή η πολιορκία από Ι.Χ...

Και όμως, σήμερα, Ιανουάριος 2011, η εικόνα τους διαψεύδει! Οι δρόμοι του Παπάγου και ιδιαίτερα της παλαιάς περιοχής, έχουν μετατραπεί από δρόμους ήπιας κυκλοφορίας σε δρόμους έντονης στάθμευσης.

Κυκλοφοριακή αναρχία, μείωση ωφέλιμου πλάτους των δρόμων και δημιουργία δυσχερών κινήσεων είναι τα αποτελέσματα.

Η ουρά των αυτοκινήτων φθάνουν μέχρι το Γυμνάσιο-Λύκειο Παπάγου.

tn_102_9136

Αλλά και κατά την κάθοδο (προς Μεσογείων) παρουσιάζεται η ίδια εικόνα...

tn_102_9139  tn_102_9146

Μήπως η νέα Δημοτική Αρχή πρέπει να λάβει τα απαραίτητα μέτρα;

Είδομεν...

Ο καιρός

Διαφήμιση